Ovanlig söndaaag...

...hej! Idag har jag spelat 2 matcher. En mot Tumba GOIF, som igår. Då var det lätt och vi vann med 8-2 och idag var det svår och vi vann 9-2 :) Jag gjorde 3 mål :D Sprang rakt in i en tjej också, hon var väldigt stor. Så fick riktigt ont i huvudet.. ;/ Men matchen gick väldigt bra. Sen spelade jag och Michelle med de som är 1 år yngre. Vi vann den matchen med 5-3 :) Imorn har jag tänkt att lägga in serietabellen. Så ni kan få se hur vi ligger till i serierna. Jag kan säga att vi ligger bra till.. ;) Juste.. ni kanske undrar vad jag menar med rubriken. På söndagar brukar jag alltid göra läxor och gå och lägga mig tidigt. Men nu är det ju HÖSTLOV så det är sovmorgon imorn! Nu tittar jag på tv och chattar. Ha en bra söndagskväll! Ska ut och ta kort imorn, så det blir lite roligare att läsa bloggen!

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är så duktig Jennifer. Det där med huvudet var inte bra.

2011-10-30 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0