Ska berätta lite om min helg

Fredag:
Efter skolan åkte jag, Nathalie och pappa och målade tavlor och köpte en kamera till mig. (Kommer en bild på en tavla jag målade). Sen vid halv 8 åkte vi och hämtade Michelle hemma hos henne och åkte till mig. Hemma hos mig fixade vi lite saker med min kamera, Michelle har en likadan fast röd. Sen när klockan var runt 11 gick vi typ och la oss. För det var match dagen efter...

Lördag:
Vi vaknade 5 min innan klockan skulle ringa, 07.45. Sen fixade vi oss och åkte till matchen. Matchen var i Nynäshamn, så det tog en stund att åka dit. Resultatet blev 3-3, jag gjorde 2 mål. Efter matchen åkte vi hem, då släppte vi av Michelle hemma hos henne och sen åkte vi och handlade mat. Sen åkte vi hem, då bestämde jag med Michelle att vi skulle till Västertorpshallen.. så jag tog bussen dit. Men det var bara handboll där.. så det var inte så jättekul. Så vi gick hem till Michelle och tog kort på klubbor.. ;) Vid 6 åkte vi hem till mig och åt middag och efter det åkte vi tillbaka till Michelle och sov där.

Söndag:
Vi gick upp vid halv 9 och åt frukost. Sen åkte jag och körde thaiboxning.. ;) Vid halv 2 åkte jag till Västertorpshallen och mötte några andra i mitt lag. För Älvsjö AIK f99 skulle vara matchvärdar till damlaget. Så vi tittade på matchen och fixade saker. Vid 4 åkte vi hem och då pluggade jag. Sen åkte mamma och jag och handlade och sen åt vi när vi kom hem.

Det var lite om min helg..


Min tavla, som jag målade med en tvättsvamp och lite tejp bara.


En klubba :)

Michelles lilla katt Bonnie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0