Tisdaaag

Heej! Glosproven + verbprovet gick bra! Men på engelska-glosprovet kom jag på efter att jag missade ett ord.. haha.. Vi fick nya läxor i engelska och spanska. Engelskaläxan är att kunna läsa en spökhistoria flytande på engelska. Det fanns 3 olika spökhistorier man kunde få. Den jag fick heter China doll.. kan skriva den här på bloggen någon dag. När klockan var 14.40 mötte jag Bella vid språkvalet och sen åkte vi till träningen som började vid 4. Träningen var kul, vi prövade nya övningar. Fast jag har träningsverk så.. det gick inte så bra för mig. Efter träningen åkte jag hem och åt, duschade och pluggade.. Nu ska jag plugga lite till. Kramar från mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0