Torsdag & Fredag

Heej, igår hade jag fullt upp så han inte blogga.. ;/ Efter skolan gick jag hem.. sen efter typ 1 timme tog jag cykeln till skolan och mötte upp Sanna. Sen åkte vi hem, tittade på gamla bilder och skrattade :D Sen var det träning.. först fys utomhus. Det gick väl bra, hade lite ont i knät. Vid halv 9 kom jag hem, åt, duscha,plugga och sov :)

Idag var det skola, som vanligt.. Vi hade matte, So och idrott. När vi hade slutat gick Sanna och jag till Zetas och fikade på cafét. Nathalie praoar där, så vi tog varm choklad och en kaka :) Sen gick jag, Sanna och Nathalie hem.
Vid 6 fick vi gäster, så nu har vi precis ätit efterrätt, daimglasstårta :D Ha en braa kvääääääääll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0