12/9 2011


..från skolan nu. Dagen har varit bra. Vi började på språkval (spanska).
Där gick vi igenom glosorna vi har haft sen i tisdags. Det var kunna alla
siffor till 12. Sen fick vi nya glosor. Det handlade om familj och så. Sen
hade vi matte, det var helt okej. Efter det var det lunch, det blev korv
och potatismos.. det värsta jag vet i skolan. Efter det hade vi bild,
då skulle vi fortsätta att rita en arbetsplats :) Sen hade vi NO, då
pratade vi om svampar. Tillslut var det slöjd, sista lektionen. Då skulle
vi börja göra shorts. Så vi behövde mäta kroppsmått ;) Sen slutade
vi och då gick jag hem. Så har min dag varit.

Nu ska jag öva på glosor, vi har engelska glosprov imorn. Sen ska jag
skriva lite om svampar, och göra matte också.

Ha det gott, IGELKOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0