Dammsugit!

Hej, nu har jag precis dammsugit mitt rum. Det var ganska jobbigt för jag behövde krypa under sängen.. det var någonting som dammsögs upp som lät jättehögt! Jag tror att det var någon stor grej.. men när jag tittade efter i dammsugspåsen hittade jag inget... underligt! ;)

Börja läs här! Om du inte vill läsa något helt onödigt!
Imorn är det skola igen, då har vi språkval, bild, matte, slöjd och no. Det är faktiskt en ganska rolig dag! Efter skolan ska jag inte göra något speciellt. Om jag inte bestämmer något mer imorn. Jag har ingen träning eller så, men jag ska nog plugga lite. På tisdag har jag först träning en 1 timme och sen har vi träningsmatch mot Sköndal. Sköndals målvakt fäller mig alltid och de spelar väldigt väldigt hårt. Det var en som slog mig på tummen så jag började blöda och en annan slog mig på benet så jag började blöda.. och lite andra saker. Haha <3 Men det blir nog jättekul! :D
Nu ska jag se på tv. Hejdå :)
Sanna tog lite bilder på mig idag, det kommer mer sen men nu blir
det bara en bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0