Fredag :)

Heej sötisar! ;)
Idag är det ju FREDAG! Då har vi matte, svenska, eget
arbete och idrott. På idrotten skulle vi springa elljusspåret.
Det är 2,65 km tror jag ;) När vi kom fram till spåret
började vi springa, eller vissa gick. Jag sprang med Maja
och Sanna. Men i slutet så delade vi lite på oss.
I början var det jobbigt att springa men i slutet gick det
bra. Jag kom först i mål av alla :) Det var kul, efter det
sprang jag tillbaka lite i spåret och mötte Sanna. Jag sa att
det inte var långt kvar och att hon skulle ta allt vad hon
kunde och då, SPRANG HON SOM BLIXTEN!
Haha, hon var jätteduktig! Jag sprang på 14 min och Sanna
sprang på 16 :) Sanna du är bäst! :D
Sen gick vi hem, då åt jag mellis och satt mig vid datorn.
Idag ska jag bara ta det lite lungt och mysa, Hejdå!
Sanna :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bljhd.ejwf,g <3

Översättning: Dumma dig, jag är stolt över DIG <3

Och säg inte det där med blixten, jag sprang fortare än ljuset ;) <3

2011-09-09 @ 16:42:56
URL: http://sannafotto.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahahaahaha <3

2011-09-09 @ 16:48:55
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0