Gran :)

Heej, imorse kom jag på att jag inte har planterat
granen vi fick från skansen. Den är liten..
det finns bilder på den i inlägget som heter "skansen".
Jag måste plantera den idag annars kommer den typ
att dö.. :/
Skolan var heelt okej idag, vi hade ju bara 2 lektioner.
Vi hade SO/SV och sen engelska. Vi hade glosprov på
engelskan, det gick bra! 16/16 Rätt :D Slutade vid
halv 1, då gick Sanna och jag hem och nu har jag
precis ätit mellis. Idag är det träning, men jag är
fortfarande förkyld. Känner mig faktiskt mer förkyld
än i tisdag :/ Men jag får se hur det blir :)
Väldigt länge sen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men åhhhh, vad du var liten på det kortet. Lika söt som nu.

2011-09-09 @ 14:51:43
Postat av: Jennifer

Haha <3

2011-09-09 @ 16:09:59
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0