Mycket idag..

Hej, skolan var jättejobbig idag. Eller nej det var bara
orienteringen. Vi skulle hitta 5 kontroller. Våran lärare
sa att vi bara skulle skriva bokstäver. Vi skulle inte ta
kontrollerna med häftgrej.. sen var det en liten liten
skogsdunge där kontrollen skulle vara på. Men den
var inte där, det var bara en med häftgrej (men det
skulle vi ju inte ta). Sanna och jag var vid den kontrollen
i 40 min och letade och letade. Sen när det var 5 min kvar
fick vi reda på att på just den kontrollen var det häftgrej..
så ja, det var lite jobbigt. Jag förstår att ni kanske
inte fattar någonting av det jag skrev..
Efter skolan gick jag hem och hämtade min mobil, sen
tog jag bussen och tunnelbanan till Misse. Vi hade jättekul!
Sen vid halv 8 åkte jag hem och sen dess har jag pluggat.
Hejdå! <3
Ser lite ut som en kanin där, tkr jag.. ;)<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jobbigt <3

2011-09-15 @ 15:19:29
URL: http://sannafotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0