Har haft det bäst!

Hej, på helgen är jag ju ledig och så. Men jag hinner inte blogga. Måste passa på att vara med mina fina kompisar. Men jag ska verkligen försöka att bli bättre på att blogga under helgen, (och vardagar).

Igår åkte jag och Misse först till Liljeholmen och shoppade lite. Sen åkte vi vidare till Frida. På vägen tog vi lite kort vid bryggan. Sen gick vi till Frida, och sen kom Moa ♥ Då gick vi ut och fotade, skrattade och hade det superkul! Sen år vi på MAX, och satt där i 2 timmar. Sen åkte Misse och jag hem till Misse och hämtade hennes saker och sen kom Moa och hennes Mamma och hämtade oss. Så åkte vi till Kungens Kurva. Där köpte vi frukost och lite mys till kvällen. Sen skulle vi ta bussen hem, men det gick inte så bra. Vi tog fel buss så vi hamnade ute i Vårby runt 10. Haha, vi var jätterädda, vi satt typ och skakade. Men tillslut kom en buss så vi kom hem. Då åt vi glass och snackade och så. Sen Idag vaknade vi och åkte till Frida. Då gick vi och tittade på semifinalen mellan Sköndal-Åkersberga. Efter det åkte vi hem. Nu har jag pluggat med Sanna, till NO-provet! Låångt inlägg.. men helgen har varit så underbar så var tvungen att berätta! Här kommer bilder ♥
Älskar er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0