YEEAH!

Hej. Gick upp halv 8 idag, fixade mig försökte få i mig frukost och sen packade jag ihop lite saker och fixade cykeln. För idag var det Triathlon, långsjön runt! Som tränarna/lagledarna hade fixat, för Älvsjö AIK f99, f98 och f97. Men det var bara 8 st från f99.. Men det var ju kul ändå! Först simmade vi 280 meter, sen sprang vi 3 km och tillsist cyklade vi 6 km. Det var såkllart jobbigt men ändå väldigt kul! Nu är jag helt slut, igår tränade jag med f97 och gick över 1 halv mil i skogen. Vi var ju och campade med alla 7:or, så i torsdags gick vi 1,3 mil. Med en väska som vägde 15 kg på ryggen. Men vi överlevde, och nu är allt över. Så ska bara ta det lugnt nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är så duktig! <3 :D

2012-08-25 @ 15:45:28
URL: http://sannafotto.blogg.se
Postat av: Moa Öhman

Man fick inget diplom va? Det står ju det på planschen!

2012-08-25 @ 16:24:21
URL: http://mojjagojjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0