Dålig uppdatering! - Lååångt inlägg!

Hej. Den här veckan har jag inte hunnit blogga eftersom att det har varit Nationella Prov och sen har jag haft matcher, och varit med kompisar! ♥

I fredags sov jag över hos Michelle! Sen på lördagen spelade vi match mot Tumba (8-3 till oss) och Huddinge IBS (9-0 till oss). Sen när vi hade spelat klart matcherna sålde jag och Michelle tulpaner i Fruängen. Efter det skyndade vi oss hem till mig, duchade och åt mat och sen gick vi till Saga. Fast det var inte bara jag och Michelle som gick till Saga, utan min katt Dexter följde med hela vägen till Saga. Ungefär 1.5 km. Vi lämnade han utanför, eftersom Saga också har katter. Men han satt utanför dörren och såg väldigt orolig ut. Hos Saga tittade vi på Melodifestivalen med några stycken från innebandylaget! Fast efter en stund bestämde jag och Saga oss för att gå hem med Dexter. Vi gick halvvägs och sen kom mamma och hämtade honom. Haha han är så gullig! Sen fick Saga och jag skjuts hem till Saga igen. Vi kom till slutet av Melodifestivalen, så vi såg det och sen gick vi ut och körde vinken med alla tjejerna! Lyckad helg kallar jag det! Idag vaknade jag av att jag hade väldigt ont i halsen. Men som tur kom min Farmor och köpte tulpaner och hade med sig vinbärssaft. Så nu ska jag bli FRISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0