Helgen

Heej, kom hem från västertorpshallen för en timme sen. Frida, jag och Misse tittade på matcher och var sargvakter till damlaget, med några till från vårt lag. Damerna förlorade med 7-4.. :/ Men det var väldigt bra spelat ändå.

Igår var Frida, jag och Misse i Skärholmen och shoppade lite. Jag lägger upp bild senare på det jag köpte ;) Vid 4 åkte vi hem, vi tog bussen. Vi frågade busschauffören om bussen gick till fruängen och han svarar ehh.. aa visst, det gör den väl.. Haha men vi hoppade på och var lite oroliga som att vi åkte åt heeelt fel håll. Men tillslut kom vi till fruängen och forstatte hem. Hemma åt vi middag och tittade på Melodifestivalen, och hade det mysigt. Helgen har varit helt perfekt. Älskar er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0