Länge sen?

Hej, blev en väldigt lång bloggpaus där. Det var mycket i skolan och så och en månad har jag ju varit i Thailand också. Jag kom hem i torsdags vid 19. Såklart var det kul att komma hem och få träffa kompisar och få spela innebandy igen. Men det är så kallt här... I Thailand var det underbart. Sol, bad, träning god mat och bara bäst. Längtar tillbaka till värmen. Idag hade jag innbandymatch. Såklart var det jättekul med match, men sen fick jag träffa mina kompisar, efter en månad. Matchen gick sådär, 4-4. Fre-Lör sov jag hos Michelle, som vanligt hade vi jättekul! Kommer bilder sen, men nu måste jag packa upp och plugga. Puss o Kraaam <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är min fina vän! Kommer aldrig glömma dig Jennifer.

Har saknat dig i en månad nu och äntligen är du hemma!

Nu kommer mitt liv bli mycke roligare igen!

Du ska bara veta en sak!



JAG ÄLSKAR DIG JENNIFER GRANSTEN! <3

2012-01-14 @ 18:30:02
URL: http://fridaelisons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0