1. Berätta om dig själv

Det här är som "det första inlägget" som alla tycker är väldigt jobbigt. Jag har aldrig gjort det, eftersom att jag började blogga när jag var 10 och typ hoppade över det inlägget, jag började bara berätta om min dag helt enkelt. Men här kommer det! Jag heter alltså Jennifer Gransten och är 13 år. Fyller år den 5 mars. Jag bor i en villa med min familj. Jag har 2 katter, Dexter och Bagheera. På fritiden spelar jag innebandy, är med kompisar, familj, och bloggar. Innebandy har jag spelat i ungefär 3 år, i Älvsjö AIK. Jag är en glad tjej som bryr sig väldigt mycket om dom jag gillar. Lägger ingen energi på dom som bara vill förstöra. Jag är också väldigt bestämd, som inte alltid är det bästa. Kan ibland bli lite sur om någon inte gör som jag säger.. haha ;) Jag har alltid viljat bli läkare, så därför satsar jag högt i skolan. Det var lite om mig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0