3. Berätta om dina vänner

Jag kommer att berätta om mina närmaste vänner (i slumpvist ordning).
 
Sanna Ericsson: Sanna och jag är grannar, klasskompisar, borsdskamrater, marsbarn m.m! Vi träffades första gången när vi var 0 år. Jag är bara en vecka äldre än Sanna. Vi gick inte på samma dagis, och egentligen gillade vi inte varandra som små. Men sen började vi samma 6:års och ingen kunde splittra på oss. Vi har suttit bredvid varandra i skolan i 3 år, vi jobbar alltid med varandra i skolan och ingen behöver ens fråga vem vi vill vara med (i skolan).. för det är ju självklart! Förut var vi varje dag efter skolan, men det är vi inte längre. Vi har träningar och andra saker för oss. Sanna och jag är väldigt olika.. vi har inte speciellt många saker gemensamt. Men ändå så är vi bästa vänner, och det har vi nu varit i 7 år. 

Maja Sernbrandt: 
Maja och jag började i samma 6:års, men då var vi inte alls bra kompisar. I 3:an-4:an började vi vara mer och mer. Men inte förrän 5:an blev vi riktigt bra kompisar. Vi har en speciell humor, och du får mig alltid att skratta. Alla minnen på spanskalektionerna, som bara vi förstår. När vi skriv Tenga, istället för Tienes.. och när jag svarade när hon inte menade mig och när jag blev kallad Chanette.. Vi kommer inte att gå tillsammans i 7:an och det är väldigt tråkigt. Jag hoppas att vi kommer i samma spanskagrupp iaf.. men jag säger det och jag menar det att vi måste hålla kontakten ändå, för jag tänker inte förlora en vän som dig. 
 
Carolina Eriksson: Carolina och jag har känt varandra sen dagis. Då vi var de busigaste, av alla! Haha.. Alla våra små lekar och bus.. Sen började vi i samma 6:års och har gått i samma klass enda till 6:an. Vi ska inte heller gå i samma klass i 7:an, (det jag skrev om Maja kommer även in här). Men vi måste hålla kontakten! 
 
Michelle Helenius: Michelle är nog den som jag är mest med. Vi går i samma innebandylag, ÄLVSJÖ AIK. Vi lärde känna varandra på ett läger för 2 år sen. Båda var jätteförkylda, och vi sov på samma madrass. Sen började vi vara mer och mer med varandra. Efter lägret bestämde vi att vi skulle träffas någongång utanför innebandyn, och då visade det sig att vi bodde ganska nära varandra. 20 min med buss och tunnelbana. Efter en tid visste vi allt om varandra och gjorde nästan allt tillsammans. Vi åker alltid till träningarna tillsammans och är minst 2 gånger i veckan. Vi har väldigt många saker gemensamt, berättar allt för varandra och därför är hon också min bästa vän, lillesmorf.
 
Frida Elison: Frida och jag har gått i samma innebandylag i 3 år. I början var vi inte alls med varandra men för ungefär 2 år sen började vi vara mer med varandra. Frida träffar jag inte jätteofta, när vi spelar innebandy såklart och även på fritiden. Men vi bor ganska långt ifrån varandra. Men när vi väl träffas har vi så kul. Oftast blir vi lite galna tillsammans. Hon gör alltid så att jag skrattar. Frida är min bästis, lilleper!
 
Moa Öhman: Moa började i Älvsjö AIK för knappt ett år sen. Alla i laget lärde känna henne på Gothia, utom jag (jag var inte med..). Så när jag träffade alla efter Gothia kände jag mig lite utanför. Men det ville jag fixa snabbt och det gjorde jag. Nu är Moa en av mina närmsta vänner, som alltid finns där. Du är också min bästa vän, Moa ♥ 
 
Det här är mina närmsta vänner, som betyder obeskrivligt mycket för mig. Alla har sin egen plats.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja rydmark

Hej vilken fin blogg duhar!

Kolla gärna in min och lägg en kommentar i min frågestund eller något annat.
Allt bra med dej annars? :)

2012-07-22 @ 11:42:11
URL: http://majarydmarks.blogg.se
Postat av: Maja rydmark

sv: Vad ska du göra idag? :)

2012-07-22 @ 12:09:17
URL: http://majarydmarks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0