ALANYA

Nu sitter jag här i lägenheten i Turkiet. Flygresan gick bra, som vanligt var jag och mina syskon väldigt rädda.. men vi är glada, att vi överlevde. Vi kom fram vid 11, så då åkte vi ner till strandet och solade och badade. Det är typ 40 grader i luften och vattnet är så varmt! Man blir nästan varamare av att bada.. Låg i skuggan hela dagen, måste börja lugnt.. men jag lyckades ändå bränna mig lite. Påvägen hem köpte vi med oss frukt och så, från en marknad. Så fint och gott! Nu ska vi ut och äta. Juste.. jag tog med mig min dator i sista sekund, för jag fick veta att vi har internet i lägenheten, så uppdaterar när jag kan :)

Kommentarer
Postat av: Elin Sundberg♡

ja det är bra:) vad ska du hitta på idag då?:)

2012-07-31 @ 05:12:44
URL: http://photosbyeliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0