Det är bara att bestämma sig :)

Snart blir det middag, potatisgratäng och kött! :D Känner mig väldigt stolt just nu, har tjänat 200 kr, sprungit 5 km, styrketränat i 40 min och kört innebandy. Sen har jag spelat lite fotboll och ätit fruktsallad med syrran också. Vissa kanske tror att jag tycker att det är jättekul att träna, men så är det inte.. Såklart att det är kul, men för det mesta jobbigt. Men det är bara att bestämma sig, och det har jag gjort! Jag har bestämt att träna och vara i bra form när innebandyn börjar igen, och då ska det bli så! Ha en bra kväll allihopa! ♥
Bild från i fredags, i Trosa, där vi stannade med båten.
 

Kommentarer
Postat av: MH

HAHA! Du skriver om att träna, träna o träna.. sen har du bild på glass.. hihi <333

2012-07-16 @ 21:05:46
URL: http://michellehelenius.blogg.se/
Postat av: Matilda

Oj va du tränar, duktigt!! :)

2012-07-16 @ 21:07:48
URL: http://matildaahdrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0