Uppe klockan 5.. :D

Godmorgon, har hunnit med mycket idag, och klockan är bara 11. Vaknade vid 5, som att syrran gick upp för hon skulle till Danmark, på fotbollsläger. Pratar lite med henne och somnar om och vaknar vid 9. Går till Sanna och hämtar nycklar och pratar lite med dom och säger Hejdå. Eftersom att de åker till Norge idag, alla lämnar mig, men jag får väl hitta på något kul själv.. ;) Idag kanske vi ska till landet, bara sova där en natt och sen åka hem. Men det är inte bestämt, så jag får se hur dagen blir.
Michelle och jag, (var tvungen att täcka över ansikterna.. haha).

Kommentarer
Postat av: Elin Sundberg♡

Tack så mycket, åh vad skönt det låter, allt bra?:)<3

2012-07-23 @ 11:07:52
URL: http://photosbyeliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0