Haha mamma..

Mamma: Ska du med och springa Jennifer?
Jennifer: Neej.. jag tror inte det, mår inte så bra.. men kan jag få ta kladdkaka?
Mamma: Det känns inte helt bra för mig att du äter kladdkaka och jag ska springa?
Jennifer: Haha OKEJ, men jag följer väl med då! Men då får jag äta kladdkaka innan?
Mamma: Ja, men då kanske du inte mår så bra när du springer?
Jennifer: Jooo.. eller nej okej.. men då tar jag den efter!
Mamma: Okej, byt om så sticker vi!


Nu har jag precis kommit hem från 3 km löprunda i skogen. Kändes inte alls jobbigt, bara lite ont i benet och huvudet. Nu vill jag fatiskt inte ha den där kladdkakan längre, haha ♥


Kommentarer
Postat av: Michelle Helenius

har dagensblogg tävling i min blogg nu, gå med i den och du har chansen att vinna.. här är en direkt länk: http://michellehelenius.blogg.se/2012/june/dagens-blogg.html

2012-06-05 @ 10:59:20
URL: http://michellehelenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0