Varning.. långt inlägg!

Kom hem från landet för en kvart sen. Har haft det grymt ♥ Vi åkte ut på torsdag morgon, åkte till Thun´s och sen landet. På landet var min mormor och mina kusiner. När vi kom fram åt vi jordgubbar, sen solade jag och spelade fotboll med Emil och kusinerna. På kvällen grillade vi och tittade på fotoboll. Sen igår (Fredag), midsommarafton, gick alla upp runt 9 och började fixa. Jag bakade med mormor, och de andra plockade blommor, sågade ner en björk och andra saker. Sen åt vi "midsommarlunch" och fikade. Efter det gick vi ner till midsommarstången, det är inte speciellt mycket folk där, men det är väldigt mysigt! Jag vann 4 chokladkakor..  ♥ Sen gick vi tillbaka och körde 7-kamp och frågesport. På 7-kampen skulle man bestämma namn till laget och jag sa att de andra kunde bestämma, så det blev: "Emil, Håkan och den där konstiga tjejen".. Haha, men vi vann i alla fall! Sen på kvällen grillade vi igen och tittade på fotoboll. Har haft det så bra de här dagarna. Men nu är jag hemma och ska hitta på något nytt. (Långt inlägg, men hade så mycket att berätta).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0