Nathalie.. hon kommer inte ihåg någonting av det här?

Mitt i natten:
Nathalie sätter sig upp
Jennifer: Vad gör du Natta?
Nathalie:Men hon fick den av sin pappa!
Jennifer:Vilken..?
Nathalie:Hästen.
Jennifer: Vilken häst?
Nathalie: Den vi har i hallen..
Jennifer: Vi har ingen häst i hallen?
Nathalie: Det har vi ju visst det!
Jennifer: NEJ det har vi inte alls!
Nathalie: JOO, åå du förstår inte..
Jennifer: Va..?
Nathalie lägger sig och sover vidare..
På morgonen väcker jag Nathalie och tror att hon är vaken.. så jag frågar:
Haha vilka hästar pratade du om i natt?
Nathalie: Dom som sprang!
Jennifer: Haha är du vaken?
Nathalie: Inget svar och fortsätter att sova..
Allt det här berättade jag för Nathalie när jag iaf tror att hon var riktigt vaken!
Hahahhahaha Nathalie, du är bara för rolig.. du kommer inte ihåg någonting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0